miercuri, 19 iunie 2013

✾ Un vis şi o dorinţă ✾



Ca orice om trăiesc un vis şi am o dorinţă.
La fel ca şi voi, îmi doresc să am parte de ce e mai bun în această lume, ca de exemplu, să fiu foarte sănătoasă, să fiu iubită foarte mult de cel pe care încă îl iubesc sau să-mi pot permite lucruri ce mă pot face mai fericită, dar viaţa mea nu e aşa. 

E diferită, la fel şi eu.


Când eşti înconjurat de persoane care te privesc ciudat nu şti ce să spui, ce să faci şi îţi pui o sumedenie de intrebări, cum ar fi: de ce eu? ce-am făcut? etc..

Dar, când eşti privită de cel pe care îl iubeşti simţi cum totul o ia razna. Îţi vine să fugi, să nu-l mai priveşti, nici o secundă să nu-l mai auzi..şi, de ce oare?! Pentru că ţi-a greşit, pentru că nu ştie ce vrea, pentru că ai obosit să speri la o nouă şansă, la ceva mai bun, la o iertare, la un nou început.
Iar după o zi întreagă, când cedezi uşor aştepţi să te aşezi în pat, dorindu-ţi să-l visezi alături de tine într-un vis unde totul e divin, e minunat.

Un vis frumos care nu se va încheia vreodată, în care doar eu cu tine să pot fi mereu..aşa cum îmi doresc.



Fericirea e să ştii să îţi doreşti ceea ce ai deja.
Sfântu Augustin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu