sâmbătă, 1 iunie 2013

✾ Cel care iubea ✾


Şi tu cândva ai iubit un om ca mine.
Şi tu ai avut sentimente de iubire, de dor, gânduri pentru mine. Ai fost acel prieten care mâna mi-o ţineai, buzele mi le sărutai şi ochii mi priveai.

Şi te simt acum departe..un străin în calea mea.
Un străin ce zilnic îl întâlnesc, îl văd, îl simt şi îl aud.


E oribil de ciudat.


Povestea noastră se repetă în mintea mea neîncetat, sperând să se oprească cândva ocupându-ţi locul un alt actor. Amintiri frumoase iau naştere din nou prin ochii mei. Fiecare loc, timp, cuvânt rostit de alte persoane mă readuc cu gândul la noi. Mi-aş dori să ştiu ce gândeşti atunci când zi de zi mă vezi şi mă auzi.

Oare..ţi-e mai bine aşa?
Oare..poţi îndura ceea ce te doare?
Oare..te poti abţine să nu spui ce simţi?

Mii de întrebări, şi nici un răspuns. Acum eşti un om rece, plin de mândrie şi orgoliu.
E gol..locul in care zilnic îl întâlnesc, îl văd, îl simt şi îl aud pe străinul meu.


"Cine iubește și este iubit nu va mai fi niciodată acelaşi om ca înainte."

Octavian Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu