marți, 8 aprilie 2014

✾ Nu pot controla ✾






Nu pot controla acea furie ce naște în mine când te observ în jurul altei persoane. În minte mi se petrec o groază de scenarii și mă simt înlocuită, deși nu sunt a ta. Nu pot înțelege cum într-un timp scurt am ajuns să țin la tine, iar după o lungă perioadă de timp încă sper, iar sentimentele devin mai puternice ca niciodată. 


Încerc...


.. să trec peste, să evit ceea ce-mi face rău, să nu mai sper..dar ești tot aici, în mintea mea, sufletul meu.


Timpul cică le rezolvă pe toate, dar nu prea e așa. Poate e, dar la mine nu.
Toata această durere ce o port în suflet îmi stârnește furie, o dramă îndelungată, lacrimi.


Tu observi..



..dar nu-ți pasă. Te prefaci că nu ști nimic. E doar o joacă pentru tine care îmi rănește interiorul.


Iar eu .. această durere nu o  pot controla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu