sâmbătă, 1 februarie 2014

✾ O altă zi ✾




E o altă zi banală.
Nu e chiar specială, nu e o zi diferită de celelalte, e doar o zi normală.
O zi la fel ca celelalte de când te-am întâlnit, și ți-am făcut loc în lumea mea mică.
Asta nu înseamnă că ești special.


Ești o simplă persoană, cu defecte și calități.
Ești egoist.
Indiferent.
Al dracului de enervant!


Și cu toate astea, mă faci fericită.
Mă faci să zâmbesc doar uitându-te la mine, vorbind cu mine. De aceea, e o altă zi normală. Nu-mi pot lua gândul de la tine, îmi aduc aminte de noi, și tot așa.

 Mi-aș dori o zi mai diferită, să pot asculta pe cineva când îmi vorbește fără să îmi aduc aminte din nou de tine. 


E chiar enervant, foarte enervant.


Mă întreb cât timp am să o mai țin așa?
Când pot să te uit?
Să nu te mai iubesc atât de mult?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu