vineri, 6 decembrie 2013

✾ Aminte de noi ✾




Aminte de noi îmi aduc şi acum, văzând cum fulgii de nea se aştern uşor în palmele mele.

Cerul e de o culoare palidă, sărbătorile revin cu a lor spirit, frigul de afară îmi îngheaţă fiecare părticică din ceea ce mi-ai oferit tu acum mult timp şi îmi dă o stare urâtă, mă face să-mi fie din nou dor de tine.

Mi-e dor de atingerea ta duioasă, de felul cum mă priveai.

Mai dă-mi, te rog, un zămbet cald, şi un sărut lung.

Dă-mi ceva ce doar tu îmi poţi oferii, ceva ce mă face mai puternică. Un gând bun, un sărut pe frunte, şi un sincer "Te iubesc!".


Timpul te-a schimbat cu totul, nu mai eşti la fel, şi poate..de aceea îmi este dor de tine, de acel tu de mai demult. 


Mă întreb dacă şi tu ai observat acest lucru, dar un alt gând mă macină, şi acela că , poate vreodată ai să te gândeşti la noi şi o să vezi cum timpul a trecut, iar tu, tot nu ai încercat să...să mă priveşti în ochi ca să vezi cum nimic din ceea ce ne leagă nu a murit.




T.I. ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu