duminică, 27 octombrie 2013

✾ Alungă răul ✾



Şi sunt nopţi lungi şi reci unde îmi doresc să fi aici. Simt cum tot ce e mai rău mă înconjoară, mă simt lipsită de puteri, iar întunericul mă priveşte cu un gând malefic. 

Adorm.

Întunericul îmi pătrunde în minte puternic şi îmi seacă orice putere de a rezista fricii mele. Mă simt singură, înfrigurată, însă cred că nimic nu mă mai poate scoate din acest coşmar. 

Te văd în ceaţă, neclar. 

Fug spre tine spre a te prinde de mână. 

Nu mă pot apropia..parcă ceaţa devine tot mai albă, dar te strig şi îţi cer să vi la mine. Pentru un moment am crezut că te-am pierdut de tot. Nu doar eu mă simt pierdută, dar simt că şi pe tine te-am pierdut.

De ce acest coşmar nu se mai sfârşeşte? Doar mi te-a luat întunericul lăsându-mă într-o pustietate veşnică. Şi văd cum nimic nu se mai mişcă, ceaţa e la fel de groasă şi de albă. Această singurătate îmi dă fiori, şi presimt cum ceva se va întâmpla. O mână îmi atinge umărul. 

Tresar.

Doamne, era el! L-am crezut pierdut. Îmi zâmbea, era bine. Fericiţi amândoi, în sfârşit!

Mă trezesc. 

Trupul îmi era umed, iar obrajii îmi ardeau. O zi întreagă, gândul îmi era la el. Speram să-l revăd măcar o dată, să-i mulţumesc că a alungat întunericul şi mi-a salvat sufletul. 

El e eroul meu.


Mulți oameni nu-și trăiesc visele pentru că-și trăiesc fricile.
Les Brown 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu